czwartek, 20 grudnia 2012

Prolog.

Bardziej od pieniędzy, potrzebujesz miłości. Miłość to siła nabywcza szczęścia.
~ Phil Bosmans 


 Nigdy nie zastanawiałem się, jak zakończy się nasza historia. Może dlatego, że nie chciałem aby kiedykolwiek nastąpił jej finał? Może dlatego, że zbyt mocno zżyliśmy się ze sobą i nie wyobrażałem sobie dnia bez ich spojrzeń i uśmiechów. Może dlatego, że naprawdę zależało mi na szczęściu.

Ale co w sytuacji, gdy skrzypce przestają grać najsłodszą melodię, a palce na strunach Twojej ulubionej gitary nie układają się tak, jak dawniej?


Tu ne quaesieris, scire ne fas
quaem mihi, quaem tibi finem di dederint, Leuconoe*


Krótka historia naszej przyjaźni, w której odrodzenie wierzą nadal miliony ludzi na całym świecie. Ogromne wsparcie, jakie otrzymujemy jest dla mnie najcenniejszym darem od Boga. Wszyscy pokładają we mnie nadzieję. Patrzą mi w oczy i mówią: "tylko Ty możesz ich uratować, tylko Ty jesteś najczystszy". Nie mają pojęcia, jak bardzo się mylą...

Nikt nie wie, że próbowałem. Nikt oprócz naszej piątki.


~ podcięte skrzydła nie wzlecą wysoko, a wolność to pojęcie względne..

Pamiętam, że zawsze najbardziej płakałem. Bez znaczenia, czy decyzje dotyczyły mnie, czy też nie. Płakałem z bezsilności, chorej, pierdolonej bezsilności, poczucia samotności i odrzucenia. Jedyne, czego pragnąłem to ich szczęścia, tymczasem stale trwaliśmy w błędnym kole i żaden z nas nie potrafił go przerwać. Liczyła się tylko kasa. Kasa, która nas zniszczyła. Początkowo wszyscy się bali, a z czasem po prostu przywykli do tego, że przed kamerą prawda pozostaje głęboko ukryta.

Prawda pozostaje ukryta.

Upadłe anioły mają podcięte skrzydła.


Od autorki: Hophop! Witam Was bardzo cieplutko na moim kolejnym blogu. Dodaję króciutki prolog na dobry początek, aby jakoś Was zachęcić. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta historia. Na razie nie mogę niczego zdradzać, bo nie będzie niespodzianki, chociaż pewnie wiele z Was domyśla się częściowo o czym będę pisać. Pomysł zrodził się po przeczytaniu komentarza o treści: "Tylko Ty możesz ich uratować"... i tego właśnie będę się trzymać. Jeśli planujecie czytać to proszę o krótkiiiii komentarz. Dziekuje! Buziaki moje kochane Misie! Love all x

* Nie rozważaj tego, nie jest dobrze wiedzieć, jaki mnie, a jaki tobie koniec zgotowali bogowie, Leukonoe.
~ autor: Horacy, Ad Leuconoe

38 komentarzy:

  1. No to pozostaje tylko czekać na pierwszy rozdział ^___^ Och. Dlaczego Ty musisz tak wspaniale pisać ? Haha :D I looove youuuu <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego bloga już odkąd zobaczyłam link ;) czekam na pierwszy rozdział no i pamietaj ze Ciebie tez kocham ;) <3

    ~M.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne, piekne,piekne!!! takie tajemnicze i smutne! uwielbiam to, jak piszesz. i oczywiscie ze bede czytac tego bloga, juz nie moge sie doczekac :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny! Befe czytac na 1000000000000%! :D
    Zastanawiam sie ktory to teraz byl narratorem...
    No nic. Musze czekac na rozdzial.aby sie dowiedziec! :)
    czekam niecierpliwie na rozdział!
    + zapraszam na moje blogi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog genialny! Czekam na rozdzialy. Mozesz mnie powiadamiac na Twitterze? (; xx @LouLightMyWorld

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się fantastycznie :)x Mam nadzieję, że będzie dużo Larry'ego huh? @VasYeah

    OdpowiedzUsuń
  7. ohoho :D cudowny prolog *--*
    już nie mogę się doczekać 1 roz. :>
    xoxo
    @MalwaMalwina

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytalam to wstrzymujac oddech. Twoj talent jest wielki i nie mozesz tego zaprzepascic. Co do opowiadania, to wiedz, ze na pewno bede czytac. Jak na raziezapowiada sie wspaniale, wiec z niecierpliwoscia czekam na pierwszy rozdzial :) Kocham, Karaarrt xx

    P.S. Bylabym wdzieczna za powiadomienia ;) @Karaarrt

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, ciekawe. Czekam na rozpoczecie tej historii. Wierna fanka: @mommystylinson <3

    est-amor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, ciekawe. Czekam na rozpoczecie tej historii. Wierna fanka: @mommystylinson <3

    est-amor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jejuu zapowiada się świetnie, informuj mnie o następnych rozdziałach <3
    @miilkaaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. tajemniczo, co zachęca co dalszego czytania i na pewno z mojej strony możesz się tego spodziewać :) poza tym od razu włączyłam tego bloga, kiedy w tweecie mi napisałaś, że będzie Larry, haha. uwielbiam czytać historie o nich <3
    byłabym wdzięczna jeśli informowałabyś mnie na twitterze o nowych rozdziałach - @justgivemelovee :)

    zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham twoje opowiadania *_* proszę informuje mnie @igottabeswag

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny prolog! :>
    Możesz powiadamiać mnie na TT? @Ugotek
    Z góry dziękuję xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny prolog. Na 100% będę czytać. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ohh kolejne opowiadanie *___* ten prolog mi się podoba! ohh ale wiesz co! Nie będę go czytać! przynajmniej narazie... może jak będzie już więcej rozdziałów i będę pewna że masz zamiar go pisać.. ekhem *znacząco kaszle* bo to zarąbiście wkurzające (nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę) kiedy coś zaczynam czytać, i jestem ciekawa co będzie dalej a ty po kilku rozdziałach stwierdzasz że mało osób czyta albo coś w tym stylu i sobie przestajesz pisać albo dodajesz rozdział od wielkiego święta jak ci się przypomni... ughhh jak z DA albo Heavenly Voice ! o kurwa przypomniałam sobie że tam nie skomentowałam ostatnio *wali się ręką w łeb* kretyn dobra skomentuję jeszcze i skoro już tak piszę to masz to pisać dalej bo jest świetne! i trochę częściej jeśli łaska bo zanim dodasz następny zapominam co było w poprzednim a nie lubię tegoo.. no wracając do tego opowiadania, na 100% przeczytam jeśli będziesz pewna że je skończysz. Amen. A i tak wgl i tak cię uwielbiam :*
    -na pewno nie Barack Obama

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszędzie tajemniczość *______*
    Czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja kocham twoje opowiadania *__*
    Są genialne!!!
    Kocham Larrego a ty sprawiasz, że moja miłość do tej pary jeszcze bardziej się powiększa <33
    mój tt @AAnusiewiczz :P ...
    no i zapraszam na mój blog
    http://one-direction99.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gabi nie wie czy powinna to napisać, ale uważa, że ten blog będzie o końcu 1D albo jak 1D staczają się na dno. Ogółem nie lubi takich opowiadań, bo wylewa przy nich tony łez, ale jeśli to o tym będzie, zrobię wyjątek, bo po prostu uwielbiam Ciebie i Twój styl pisania. Ale oczywiście mogą to być tylko moje przypuszczenia i najprawdopodobniej się mylę.
    @i_ship_bullshit xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Prolog, mimo że krótki to zaintrygował i to nawet bardzo. Tajemniczy i chyba jedyny w swoim rodzaju. Z każdym zdaniem człowiek coraz bardziej ma ochotę na więcej i więcej dlatego.. czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. *_________________* prolog intryguje, jest świetny ;D Bardzo chętnie dowiem się co wymyśliłaś, czuję, że to będzie dobre ;)
    @kotecek_

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie się zapowiada :) nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny prolog, obiecuje, że bd czytać.
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Umm, zabrakło mi słów. Prolog jest idealny? Nie wiem, czy to słowo pasuje tu, ale tak mi się wydaje. I tak mi się wydaje, że jest on pisany z perspektywy Nialla, zgadłam? Cóż, zapowiada się, że będe ryczeć przy tej histori, zresztą robie to przy każdej TWOJEJ histori..
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału, powodzenia w pisaniu. Xxx

    @iamLajka

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowite *_*
    po prostu brak słów ;3
    czekam na nextaa ;]
    zapraszam do siebie: look-after-you-larry.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow jesteś niesamowita *__* Zajebisty prolog :) Czekam na pierwszy rozdział <3 A tak wgl zapraszam na swój blog :
    http://ibelieveinlarrystylinson.blogspot.com/ PS. to mój pierwszy blog, dopiero zaczynam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoja twórczośc w połączeniu z Larry'm daje mieszankę naprawdę silnie uzależniającą, więc oczywista sprawa, że będę czytać to opowiadanie. Mam nadzieję, że oczaruje mnie równie mocno, co poprzednie. A sądząc po prologu, z pewnością się nie zawiodę! <3
    Weny życzę, całej masy świetnych pomysłów i wytrwałości! xxx

    www.somany-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Natsik wraca do pisania, Margie się cieszy i szczerzy od ucha do ucha. Zaczynam się domyślać, o czym może być to opowiadanie, ale siedzę cicho, nic nie zdradzam, bo moja głowa ma różne, dziwne i być może niezgodne z prawdą plany. Ale... chcę już pierwszego rozdziału, rany <3

    Lots of love,
    @MargaaStyles xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Awwww ♥ Świetnie się zaczyna :) Szybko wstawiaj pierwszy rozdział!

    + Zapraszam do mnie:
    sadstoryabout1d.blogspot.com
    Mile widziane komentarze :***

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeeej, kolejne opowiadanie od Nats! *_* I to w dodadku o Larrym! Pisałam Ci już kiedyś, że jesteś cudowna? Nie? Hm, jesteś cudowna! :D

    Dobry początek, czekam na pierwszy rozdział. ;')
    Love. <3
    @alexandra_1D__

    OdpowiedzUsuń
  31. dlaczego napisałyście już wszystko co mogłabym napisać o tym prologu ? potworki *.*
    pozostaję mi czekanie z niecierpliwością na rozdział pierwszy. zaintrygowałaś mnie to niewątpliwe. wesołych świąt, Larrego pod choinkę xo
    @giveme_larry

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowite . Tak cholernie rozczulające , pisała bym tu dużo dużo więcej ale nie mogę się skupić - na końcu prologu jest napisane " Kasa" Przeczytałam "Kasia" i zaczęłam się śmiać wybacz ze nie do tematu ,ale musiałam napisać. trzymam kciuki , no bo .. tylko ty możesz ich uratować.. a sama nadzieja w nich jest dla nas cholernie ważna .

    OdpowiedzUsuń
  33. Prolog jest niesamowity i cudowny ..taki jaki lubię . Czekam na rozdział 1 :D I zapraszam do siebie :
    http://kiss-me-baby123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne! Chyba się zakochałam ;)
    Tajemniczo, nie zdradzasz zbyt wiele. Wprost idealnie ;)
    Czekam na jedynkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obiecujący prolog, zwiastujący cudne opowiadanie.
    To wystarczyło, by przekonać mnie do oczekiwania na dalsze części. Jeszcze tu wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  36. woow swietnie sie zapowiada :P wiadomo ze bd czytac dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. To jest niesamowite, piękne, cudowne i pełne emocji. Emocji, które w niektórych prologach są ukryte. Cieszę się, że tu trafiłam. *.*

    OdpowiedzUsuń